Masalah Saya , :(

Assalamualaikum semua , lamakan aku tak update kan ? Rindu aku kan ? Hahaha , Okaylah aku malas nak merepek panjang panjang lagi , PENAT aku pun ! Aku nak stoy masalah aku neh . Mula mula aku nak story pasai sorang budak neh , kawan aku lah jugak , tapi saja nak buat taik kat aku dgn fahmy . memang aku tekanan r mau baca belog haram jadah uh ! serius aku tekanan gilaaaaaaaa ! Nak taw dea kata apa dalam belog dea ? Dea dok kutuk kutuk aku dgn fahmy , pala hotak bapak dea betul r ! Dea kata fahmy byk habeh duitkan kat aku , yang aku geram uh , tak kacaw duit makpak dea pun ! SIAL betulll ! Ingat aku neh duk kikih duit fahmy kut  aku taw r fahmy tuh kaya , awat engat aku neh tadak duit sgt r ? grrr ! hang tuh suka masuk campuq hal oqg taw dak ? ! Kat sekolah bukan ada maw oqg kawan dgn dea pun , dea duk kawan dgn perempuan ja pun . Geng laki semua tak suka dea sebab jenih cakap kemaih , derat dok cerita kad org kata dea py amik lesen qeta , member member kelas aku semua pakat kutuk kutuk dea . Hahaha , Kadang kaang uh siap perli perli gy . Dea ja yang tak sedaq diqi . Hahah . Dah r suka belagak dgn harta org , TAK MALUUU ! Hahaha , . Org yang aku maksudkan tuh i**l . Hahaha , Sapa kawan dgn dea , mesty taw r . Dea jenih ungkit kebaikan apa yang dea buat , boleh macam tuh ? Hahah , FUCK ! Okay stop malas nak story panjang panjang . Meh nak cerita pasae sorang pompuan neh . Suka hati makpak dea ja bagy namber aku merata org , bagy pulak dekat budak yang macam apa g , aku dgn fahmy pun gaduh r . GERAM aku !!! Aku tanya pompuan tuh awat bagy namber aku kat budak tuh , taw dea jawab apa ? saja dah si syahmi uh nak tnya khabar , arghhh ! lagy aku tekanan . Pompuan tuh EX abg aku . Sumpah aku qapat dgn dea . Anggap macam kakak kandong dah tapy perangay macam apa gy ! Dah r weyh ! stop lah nak cari masalah dgn aku woiii ! Semak pala hampa taw dak ? Hampa tuh macam sampah masyarakat ja . Hahaha . Aku pakai kata ja neh , tak ingat apa dah , aku tekanan dgn hampa ! Aku baru nak mula hidup baru , tukaq namber habeh tapy ada haram jadah mana tah dok bagy namber aku merata pulak , tunggu masa aku nak juai namber dea pulak . Beringat dah r ! Aku type neh pun dgn ayaq mata taw dak , aku tak bole nak maki org , aku sedih tapy aku terpaksa sebab aku terlalu GERAM ! :( Aku benci hampa sampai aku mati . Aku tak suka hang i**l  ! Aku pun benci hang a**i  ! Qasa macam nak py santau hampa ja ! Eeee ! :'( Aku taktaw awat depa macam tuh , sumpah aku tak sangka , tambah tambah i**l uh . kat kolah pijak semut tak mati dalam belog macam haramm ! Dalam duk kata kat aku dgn fahmy pun dan g dok mntak tlong fahmy soh py hantaq dea kad asrama , tgk betapa tak malu nya JANTAN uh . Hahaha ! Okaylah nak stop story dah . Baiii , ILOVEYOUALL <3 :D . UnaFahmySelamanya !

No comments:

Post a Comment