UnaFahmySelamaNya :)

Assalamualaikum , Hyee awak-2 semua , sehat tak ? Harap-2 sehat lah na ? Hmm , Aku busan  hari neh aku tak pegi skula , tadak mood . :( Korang mesty heran kan , tadak mood sampay tanak pegi skulah . Pelik kan aku neh ? Hmm , aku ada masalah ckit dgn fahmy , so aku buat keputusan tanak pegi skulah sebab takut jadi bukan-2 lagy kad skulah tuh . Hmm , korang bercinta pernah gaduh kan ? Biasa lah tuh kan lumrah dalam percintaan kan ? Aku mampu sabar ja sebab aku terima takdir hidup aku , aku trima Allah nak uji aku , aku terima segalanya Ya Allah :'( . Aku tanak story sebab apa aku gaduh  coz benda agak kecik , and tak patut kud aku nak story kad sini , hnya Allah ja yang taw macam mana hati aku sekarang :) . Aku tak pernah nak sayang orang macam mana aku sayang fahmy sekarang neh . Aku berharap fahmy jodoh TERBAIK aku . Aku hanya nak dea tapi kalau Allah dah aturkan segalanya aku terima ja lah kan ? Aku susah nak benci / meluat kat orang tapi kalau aku dah ada perasaan macam tuh memang susah aku nak pulihkan balik : / . Alhamdulilah aku mampu bersabar bersama fahmy sebab aku taw dea cinta sejati aku , bukan sebab apa tapi ntah lah , hati aku neh susah nak terima lelaki lain melainkan MOHD FAHMY BIN SHOLEH . Sekarang dikatakan setiap hari nak gaduh , walaupun kadang-2 tuh melawak sampay gaduh-2 dah . Tapi kami kalau gaduh tak pernah lah lagi sampai berjam jam , paling lama 15 mnit . Pastu baik macam tadak apa apa pulak , itulah kami , kan fahmy kan ? :) Semalam aku mimpi ada orang yang pisahkan kami , aku takut Sumpah :( , Bangun-2 ja aku capai hp aku pastu aku baca text dea yang dea sent sbelum pegi skulah , pastu aku capai pulak baju dea , aku cium-2 aku merasa dea bersama aku , and tertiba air mata aku mgalir tanpa aku sedari : / Ya Allah Ya Tuhan ku , andai fahmy jodohku , maka pelihara lah hubungan kami , jika tidak berikan lah kami kekuatan untuk kami hidup tanpa kesedihan :( . Ya Allah Ya Tuhan ku , berikanlah kami kesabaran untuk besama dan berikanlah ketabahan untuk menempuhi ujianMu Ya Allah . Ya Allah aku hanya mampu berdoa untuk segalanya , kerna aku seorang insan yang LEMAH , :( . UnaFahmySelamnya . <3 . Harap korang doakan kami supaya kami tetap bersama , AMIN .

No comments:

Post a Comment