Saya Rindu Awak Sayang :'(

Assalamualaikum sayang :) . Bie , beby update semua nak story tentang bie sayang :) . Bie , beby rindu bie , rindu kita yang dulu , rindu ketawa kita yang kuat kuat uh , hehe . :) Bie , Jum gelak kuat kuat . HAHAHA ~ macam tuh , maw ? :* Bie macam macam ujian kita kan sayang , tapi takpayah lah story kat sini . Maluuu >.< Bie beby rindu bie , beby tgh cium baju bie sambil lapkan air mata beby yang mengalir d pipi beby :') . Bie taw kan apa masalah kita skunk and beby janji akan buat yang terbaik , ingat kalau rindu buat apa sayang ? Hehe , Shuuut ! stg org taw ! Bie beby sunyi r , rasa macam mana ntah sayang , harap sayang paham lah na ? Masalah kita , kita settle slow slow na sayang ? Sayang  sumpah beby rindu bie gilaaa neh  :'( Semalam cium baju sayang sampai tidur taw . Update neh pun jatuh air mata taw tak ? :'( Bie nak cakap IMISSYOU kuat kuat ! :') Bie beby ada bie ja , ada mak , ayah , adek . Beby sayang bie macam beby sayang mak ayah beby , tapi beby tak kuat dgn ujian kita neh sayangggg ! :'( Ya Allah , kuatkan lah aku , tabahkan hati aku :'( . Bie maaf update punya lama  maklumlah update sambil menangis , :') Bie , tady bie gtaw bie nak khawin , Ya Allah , takut beby taw tak ? takut benda tuh jadi betul , bila beby tanya serius ? bie cakap "bie tunggu beby dalam masjid nak sarungkan cincin and nak cium dahi beby . :') Jatuh air mata bie taw tak , ? Bie nanti kita khawin na ? bie ingatkan janji kita ? beby nak sweet sweet dgn sayang macam dulu :') . Sayamg ! Mana sayang pergi ? Sayng masih dalam hati beby kan ? Harap sayang boleh jadi seorang yang SABAR . :) Kepada perempuan yang bernama AZZA MIRA . Hang stop kacau fahmy ya sayang ? Aku sayang hang gilaaa azza oi ! Hahah , Jgn sampai aku terlampau sayang hang . Aku tak kacau hidup hang , hang jgn kacau hidup aku . Nak hidup aman , stop kacau relay aku dgn fahmy ya sayang :') . Okey , Salam . ILOVEYOUFAHMY ! :) Rinduuuuuuunya :'( *lap air mata

No comments:

Post a Comment