sayang . . .

Assalamualaikum semua . Harap semua sehat-2 lah kan . Aku update lagi  takpa kan ? Kawan-2 yang aku sayangi , macam mana nak hindari dari pergaduhan ? Mybe jugak neh ujian untuk aku . Aku terima dgn hati yang terbuka . Masalah lepas 1 , 1 . Alhamdulilah aku dan fahmy mampu sabar . Kami jugak tabah untuk menghadapi semua neh , kan sayang ? Selalu gaduh sekarang , kdg-2 nampak makin teruk , dan aku sangat-2 takut fahmy pergi dari hidup aku . Kami couple dah 7bulan1hari kan sayang ? Aku banyak buat masalah , kesian fahmy . Kdg-2 aku menangis sebab aku bersyukur sangat-2 dapat hidup dgn fahmy . Aku tak sanggup nak kehilangan fahmy , aku tak kuat macam fahmy . Aku tak boleh nak bayangkan kalau fahmy tak ada dalam hidup aku , mybe aku sunyi dan , entah lah . Hmmm , Aku harap sangat-2 fahmy baca apa yang aku update neh . Aku nak dai tau yang aku betul-2 CINTAkan dia . Aku betul-2 SAYANGkan dia . Aku betul-2 RINDUkan dia . Fahmy , awak tau kan saya serius dgn awak ? awak tau kan yang saya nak awak jadi suami saya ? awak tau kan saya nak awak jadi bapak untuk anak-2 saya . Fahmy , awak segalanya sayang , selain mak ayah saya , awak pun tempat saya nak mengadu masalah saya fahmy . Fahmy , saya harap , awak percayakan saya . Fahmy saya mengaku saya kuat jeles walaupun dgn perempuan tuh ! Fahmy , saya nak awak yang terakhir dalam hidup saya . Saya sayang awak fahmy . Saya tau awak rindu saya yang dulu , saya pun rindukan awak yang dulu fahmy . Saya harap awak tabah , sabar hidup dgn saya . Kata dari saya yang terakhir , saya harap awak percayakan saya dari orang lain . ILOVEYOUSOMUCH :')

* Salam sayang buatmu , Assalamualaikum .......

No comments:

Post a Comment