O V E R ?

Assalamualaikum , okay malam ni aku ada masalah . Ya aku mengaku mang kat sini ja tempat aku nak luah kan sebab aku tadak sapa sapa dah melainkan allah dan family aku . Bf aku ? ada dalam hati aku . Tadak sapa bole amik dy walaupun malam ni dy mengaku  yang dy benci nak tgk muka aku dah , okay bila dah dy kata macam tu takan aku tak sakit hati ? sumpahh sakit ! sumpah tak bole terima yang aku tadak apa apa dah nan dy :'( . Okay , aku jenih tak qeti nak tahan ayq mata so aku pun teyak teyak py peluk mak aku and aku cakap aku yang tinggai fahmy sebab aku takmau mak aku benci fahmy lagy pun kami semua dah plan segalanya :'( and aku taktau pulak ini yang jadii !! Aku benci diri akuuu !! Aku takmau jumpa fahmy ! aku takut aku tak bole tahan perasaan aku ni , aku takut terpeluk dy ! :( okay , sememangnya aku tak percaya yang fahmy tinggai aku tapi dy gtaw sendiri yang dy tak bole terima aku lagi , agak qasa terhina tapi apa bole aku buat ? aku hanya mampu berdoa kepadaNya :( Fahmy dah sebahagian dalam life aku tapi apa bole buat ? hidup semua ada ujian kan ? and malam ni mang salah aku . Awak law awak baca blog ni saya nak mintak izin saya nak kekalkan gambar awak dalam blog saya , bole tak ? awak saya tak mampu dah , ILOVEYOU SAYANGG :)


#MOHD FAHMY SAYA TUNGGU AWAK DALAM MASJID MACAM MANA AWAK JANJIKAN :'(

No comments:

Post a Comment