Oh My Sayangg :)

Assalamualaikum semua , lama kan aku tak update blog , maklum lah bz cikit sebab tgh berperang dgn SPM skunk neh . Aku taktau nak update tentang apa , so aku pkir2 lebih baik aku update tentang sayang aku yang tengah perang dgn SPM jugakk :) . SPM mula hari isnin haritu 5/11/2012 and haritu paper BM . Takut jugak nak jawab , tapi apa boleh buat , usaha usaha dah just tunggu tengok ja lahh kan sayang ? :) Study pun tak benti sat dgn sayang aku neh tapi taktau lah masuk kah takkk , hahaha . Tapi sedih sangat bila hari ke-2 SPM , and time tu paper BI . :'( Time paper 1 okay ja , bila paper 2 ada ja jadi something , and benda tu buat aku rasa takut nak p sekolah :( . Dalam hati aku neh asyik pikiaq bila nak habes SPM sebab tak sanggup g nak pijak kaki kat sekolah tuu ! :( Aku segan nak story apa yang jadi tapi ia berkaitan dgn *tandas* :( Ya allah , hanya allah ja yang tau macam mana aku time tu , and tenkiu my sayang and tak lupa jugak kat kawan-2 yang sanggup bagi bahu untuk aku menangiss :'( . Bie , beby msih rasa takut nak p sekolah and nak p tandas tu , bie jgn tinggai beby pulak na ? beby rasa macam sunyi gena entah , pahtu mula lah nak nampak macam2 , Serammm ! bie , bie tengok perangai beby berubah tak ? beby cepat tekanan kan bie ? beby pun taktau pasai apa , :( bie sory na ? beby dok marah2 bie tak tentu hala , sory sangat taw bie , kesian pulak kat bie , :( . Bie sory jugak sebab tak boleh teman bie tdow macam selalu , beby rasa takut nak masuk dalam bilik , soryy na bie ? bie jangan maqah na sayang ? bie , kita dah setahun lebih , tak sempat nak celebrate kan ? bufday bie pun tak celebrate ? hmmm ! nanty kita smbut na ? and sory jugak sebab masa bufday bie tu beby tak bole nak bahagia kan bie macam mana seorang bf inginkan :( , beby qasa menyesal dgn apa yang beby buat ! , beby mintak maaf sangat2 bie , na? :( bie , beby tau selama neh beby ego ja tak tentu hala , tapi entah lah , qasa macam mana entah , kat qumah pun beby qeja maqah2 ja , hmmm , taktau nak buat macam mana lagi bie , harap bie mampu sbaq dgn beby neh , :'( Bie beby taktau nak update apa , tapi beby nak gtaw , beby bahagia gn bie , and tenkiu sebab sudi solat kat qumah beby harituu , buat mak sejuk hati kah ? hahaha :D , *lawak ja , jgn maqah2 , beby taw bie ikhlas kan solat tuuu :) okay lah bie , iloveyou sayangg , jaga diri , i bahagia dgn u sayangggg ! :) *taktau nak tulis apa lagiii :P

No comments:

Post a Comment