Untuk Sii Dea :')

Assalamualaikum awak nd awak :') . Aku update khas untuk si dea yang tengah sunyi tanpa buah hatynya yang jahat tuh , :( Korang penak bercinta kan ? gaduh ? tu memang lumrah alam percintaan kan ? Okay tanak buang kan masa . Makin hari makin sayang , cinta , rindu kad si dea . :') Aku taw si dea sayang aku , nd aku pun dah tak boleh nak terima orang lain , selainnya . Si dea jugak yang mengajar aku erti CINTA . Si dea seorang yang caring , lovely , honesty , nd lain lain  :') Dulu masa bercinta , aku asyik pkir nak break ja . Taw sebab apa ? sebab aku tak paham erti CINTA nd tade sapa yang mengajar aku semua tu . Tpi bila dgn si dea neh memang sumpah lain sangat . :') Kebahgiaan aku selalu ada bersamanya . Aku berdoa supaya Allah tak hilangkan perasaan sayang , rindu , cinta kami . Kami byk hadapi macam macam ujian , tapi kami bersabar dan terus bersabar . :') Dulu aku dgn si dea BFF . Korang tau kad situ lah tempat aku nak menangiss , marah , ketawa, semua kad dea . Bila dah lama berkawan nd menjadi sahabat yang rapat dgn aku . Diri aku didatangi perasaan  RINDU bila tak jumpa si dea . Aku abaikan perasaan tu sebab time tu si dea bersama orang lain nd sama sepertiku . Bila perasaan rindu datang , datang pulak perasaan JELES . Aku abaikan jugak , sehinggakan aku nampak dea dgn kawan kawan pun aku nak buat muka jeles aku yang buruk tu ! Setelah rindu nd jeles ada kad diri aku . Datanglah pulak perasan SAYANG . Yalah kan sapa tak sayang dah rehat pun sama sama , ada masalah luah kat si dea , mseti ada punya sayang tu . Bila dah ada sayang , ada lah pulak CINTA . Bila cinta dah ada , nd semua dah lengkap kan ? Aku mula start nak ajak dea bercinta . :') Ehh ! takamu aih aku , Maluuuu ! Hehe , mesti si dea baca sambil ketawa kan ? ; ) Alangkah bahagianya bila si dea pun mempunyai perasaan yang sama , Wahh ! Lompat sampai kat bulan *syok sangat ! :) and akhirnya kami bersama jua . Alhamdulillah kami BAHAGIA . :') *aku menangis kerana aku bahagia bkn aku KECEWA dgn si dea . Malm neh aku tau aku menaip dgn air mata , tapi aku faham sikap si dea texting aku pun macam no mood untuk melayan karenah aku yang gila gila neh . :') Aku nak buta , boleh ? sebab aku tak larat dah asyik melihat si dea sedih :'( * tak sampai hati . Ya Allah , aku tau dea sakit and dea tanak aku tau . mybe dea dah tak perlukan aku ? Aku tanak kehilangannya ! :'( Okay takay neh ja , tadak mood . :'( *nangis sambil cium baju sidea .

No comments:

Post a Comment