al - fatihah tuk arwah :(


salam awak awak , kat sini kita datang nak story sikit . 21/12/2008 ~ 21/12/2011 memang bermakna bagy kita dan bf kita . sama sama kehilangan orang yunk tersayang . :( bie , bie sabar tau . setiap yunk hidup pasti menempuhi kematian , bie sabar bebanyak kay ? biarkan arwah tenang . memang sungguh aku tak sangka harini arwah akan meninggalkan kita semua kan bie ? bie tady pagy bie text ~ jam 6.22am , bie say arwah dah tadak . aku tgk tarikh sama tarikh aku kehilangan insan yunk aku sayang bie . napa tarikh sama bie ? pertunjuk buat kita ? :( . sudah 3 tahun bie arwah meninggalkan kami semua . :( bie baru harini kan ? hmm . aku tau bie nagis kan ? aku pun nagis time arwah pegy :( . bie , baca yassin tuk arwah kay ? mari sama sama kita baca al- fatihah tuk kedua dua arwah :( ~ AL-FATIHAH ....... :( semoga arwah tempatkan orang yunk beriman . AMIN ~~ :(

No comments:

Post a Comment