untuk awak fahmy !

salam sem0a ! tgk hary hary aku update . yalah kan fb tadak , s0 nak buad macam mana , tulis dalam bl0g ja lah . :) . agak agak hampa aku nak st0ry apa erk ? hmmm , aku nak st0ry pasae bie aku (fahmy) . tady pagy pagy buta kami dah gad0h , py suka masing masing badmo0d lha kan ? hmmm . aku nges ja lah , dah memang h0by aku kan ? hmm , time p.islam aku py tandas dgn aen . lalu kad kelas dea , dea tak pndang aku langs0ng !SUMPAH dea tak penah buad aku macam tuh :( . dalam haty aku neit , qasa macam nak kena tgay ja :( . hmmm ! harap harap tak lha kan ? :( . time rehad , aku dah nak balik . paper aku tadak , bie aku ada paper ek0 dgn bahasa arab . aku nampak dea , nak tg0q tak0d dea tak mau cakap dgn aku . hmmm , aku py pgng tgn dea , dea buad tatau ja ! SUMPAH aku tak penah d layan macam tuh :( . YA ALLAH ! patah haty ter0ih . dea memang nak tgay aku kan ? s0 apa aku nak buad ? hmm . aku tgk dea , dea langs0ng tak pndang aku !!! memang salah aku jugak time aku nges , dea pgl aku , aku buad d0nt n0 ja kad dea . myb dea nak alas balik k0d . hmm . aku dah single ka weyh ? :( kalu aku single , aku takmau ngaku ah ! sebab aku takmau sapa sapa ganti tempat dea dalam haty aku ! :( bie ilysm ! m0hd fahmy bin sh0leh . aku tggu kau ! walau punx aku akan d tgaykan :( . ~ nak menanges sep0as haty ! :( ILYSM BIE (FAHMY)

No comments:

Post a Comment