gilakah aku ?

hyee ! sehad sem0a ? HAHA ~ apa dah jady dgn aku neit ? eg0 ? ya memang aku eg0 ! sebab tuh aku selalu kena tgay ! :( . hmm , semalam gad0 dgn bie . engatkan gad0 tak lama tapy lama jugak lha . hmmm :( . memang susah laki nak paham aku , yalha suka contr0l kan ? gyla ka kalu aku c0ntr0l ? hmm . aku rsaw , sebab tuh aku c0ntr0l ! semalam dea suh aku tgay dea ? s0 ? takan nak gegeh nak py kad dea macam 0rg gyla ? hmm . aku cakap 0kay takpa ! aku akan tgaykan dea ! #tgk betapa eg0nya aku # hmm , dea cakap pulak dea tak bule hid0p tnpa aku . habeh dea engat aku bule k0d hidup tnpa dea ! grrrr ! semalam gay0t dgn dea masing masing nages ! gyla tak nages , aku tak0d dea tgay aku bet0y bet0y ! , heee :). #tau punx hang tak0d n0h una # HAHA ~ bie , bie suka ka kalu hary hary kyta gad0 ? hah ? !! grr ! beby tak suka bie tau dak ? ! >< . hary neit pulak ? gyla ka aku ? tertyba nages ? txt dgn bie punx tak , apa punx tak , gad0 punx tak , tapy awad hang nages una ?!! gyla ka ?! HAHA~ rupa rupanya miss kau :) . miss tahap gajah ! HAHAH ~ tady meet sad ja kan ? nak qasa apa ? grrr ! takpa , bes0k date lagy 0ke ? HAHA ~ aku selalu kena tmpaq pala dgn dea , sampai bila beby nak pnday kalu bie buad macam tuh ? HAHAHA :p . bie ilysm 0ke ? sayang kau s0rank lha jeb0n :) mohd fahmy bin sholeh , aku nikahkan kau bule ? HAHA ~ #awek hang dah gila lha bie , lariii ! # :) .ily !

No comments:

Post a Comment