ujian aku dgn dea

haii ! lama tak update kan ? nak update tapy tak sempat bsy dgn bie aku :) HAHA ~ nak st0ry neit bukan pasae bsy aku , tapy pasae ujian yunk ke2 aku dgn dea . hmm , semalam aku kol dea , kami gayot gelak gelak ja lha kan ? dah memang h0bi kami :) tertiba dea badmood pahtu dea cakap txt ja ah ! , aku punx heran r napa tertiba ja kan ? hmm , dea gtau aku kaka angkad dea txt dea , ha pasae apa pulak lha kaka dea txt dea neit . aku tggu dea epy txt aku , lambat gyla , tgk tgk buad karangan sdeh apa tk tau , aku juz baca , nagis , 4word kad tykah :( hmm , ayat dea memang buad aku mara :( neit contoh ayat dea ;adeq takan lupa amalina dan kaka; , txt neit dea sent kad kaka dea , pahtu dea py sent kad aku :( , aku tau dea sayangkan amalina (ex dea) . memang aku lemah smlm , aku gam0k tahap gaban ! aku baling sm0a barang dalam blek aku , perfume aku habeh pecah ! aku sakit haty sgt ! aku engat semalam kyta dah break tapy tak lagy , kami masih bersama :). semalam aku nagis p0as p0as sampay penat , tapy dea tak tau , tykah ja tau pasae tuh , pahtu aku k0l dea aku c0ver cakap tanak knt0i dgn dea kata nagis , kami masih gelak gelak tapy haty aku hanya allah saja yunk tau :( aku qasa macam nak b0ang ja haty aku neit :( dea mntak mf kad aku , aku mfkan dea , tapy haty aku ? ya allah ! tlg aku !! :( haty aku masih luka , memang susah nak pulih :( , kalu d takdirkan dea dgn ex dea , aku terima segalanya :( aku nak dea bahagia , aku tanak dea sdeh ya allah ! :( ~ up date takad neit , ayaq mata k0aq byk dah neit :( SALAM sem0a !

No comments:

Post a Comment